Kindly be advised we cannot cancel subscriptions or issue refunds on the forum.
You may cancel your Bitdefender subscription from Bitdefender Central or by contacting Customer Support at: https://www.bitdefender.com/consumer/support/help/

Thank you for your understanding.

Trojan.vundo.dvd Ou Dvs

Options

Bonjour,


Je viens d'intaller bitdefender sur mon ordi, et depuis toute les 5 secodes environ le message suivant s(affiche " bitdefender alerte virus : le nom du virus est Trojan.Vundo.DVS , le chemein : C:\windows8systeme328xycdd.ini, le fichier a été placé en quanrantaine...


J'ai cet avis au moins en 100 exemplaires..


Qui peut m'aider? Merci

Réponses

  • Inconnu
    Modifié (janvier 2008)
    Options

    Dear sir,


    it looks like you were/are infected with Vundo. Please submit the files detected as Trojan.Vundo.DVS. Anyway, these files (detected as Trojan.Vundo.DVS) are not a thread by them selves, they are some configuration files used by Vundo. You can simply delete the files detected as Trojan.Vundo.DVS (first disable the file shield, then delete the files, and then re-enable the file shield).


    king regards,


    Marius Botis


    PS: Sorry, I can't speak French...

  • Bonjour,


    Je viens d'intaller bitdefender sur mon ordi, et depuis toute les 5 secodes environ le message suivant s(affiche " bitdefender alerte virus : le nom du virus est Trojan.Vundo.DVS , le chemein : C:\windows8systeme328xycdd.ini, le fichier a été placé en quanrantaine...


    J'ai cet avis au moins en 100 exemplaires..


    Qui peut m'aider? Merci


    HEllo Mario Thks for your answer...are you sure that I can delet the flies (now I have 27..) What do you mean by file shield

  • yann
    Options
    HEllo Mario Thks for your answer...are you sure that I can delet the flies (now I have 27..) What do you mean by file shield


    Bonjour,


    Oui vous pouvez supprimer ces fichiers.


    Le "file shield" c'est la "Protection en temps réel". Tant qu'elle est activée vous ne pourrez pas supprimer ces fichiers manuellement.


    Cdlt