Mobile Security

Mobile Security

Mobile Security et les sms légitimes.

Modifié (27 Mar) dans Mobile Security

Bonjour,

j'aurais besoin d'un renseignement.

J'ai installé sur mon iphone Bitdefender Mobile Security, avec la possibilité de bloquer les sms frauduleux ou dangereux.

J'aimerai savoir si l'application ne risque pas de me bloquer des sms légitimes, comme des codes d’accès, des mots de passe ou d'activation, comme il m'arrive de recevoir de par ma profession.

Merci de l'information.

Bienvenue !

On dirait que vous êtes nouveau ici. Connectez-vous ou enregistrez-vous pour commencer.

Réponses

• mod
    Modifié (26 Mar)

No, it will not. I have been using an iPhone for a long time with Bitdefender Mobile Security for iOS installed (with all features enabled), and it has never blocked legitimate text messages such as access codes, passwords, or activation codes in my experience.

The only time a message might be blocked is if it is flagged in Bitdefender database as potentially suspicious, a security threat, or if it contains a phishing or malicious link.

Regards

Life happens, Coffee helps!

Show your Attitude, when you reach that Altitude!

Bitdefender Ultimate Security Plus (user)

• Thank you and have a nice day.

• Since the issue has been resolved, this post is now closed to further comments.

Regards

Life happens, Coffee helps!

Show your Attitude, when you reach that Altitude!

Bitdefender Ultimate Security Plus (user)

Cette discussion a été fermée.

Bienvenue !

On dirait que vous êtes nouveau ici. Connectez-vous ou enregistrez-vous pour commencer.