Kindly be advised we cannot cancel subscriptions or issue refunds on the forum.
You may cancel your Bitdefender subscription from Bitdefender Central or by contacting Customer Support at: https://www.bitdefender.com/consumer/support/help/

Thank you for your understanding.

j'ai par mégarde valider un accès au site xiiowt.abistorhid.co.in

Options

Bonjour tout est dans la question, et j'ai déclanché une série de popup me disant que mon pc était infecté par un virus et qu'il faut le désinfecté cela ressemblait à des message McAfee ce qui semblait être des Fakes.

Et à ma surprise je ne pouvait plus accéder à Bitdefender message non mémorisé de ma part ?

il à fallu pour débloquer la situation que j'utilise TOTAL AV pour supprimer ce problème.

Donc je vous signal que Bitdefender dans ce cas à été neutraliser !!!!

Cordialement

NK

Meilleure réponse

Réponses

  • Alexandru_BD
    Options

    Hello,

    In regard to the browser redirects, I suggest that you clear the cache & cookies, remove any unused/unknown extensions and if the issues persist, reset your browser. Fake infection messages have been making the rounds for quite some time now, but Bitdefender cannot take any direct measures related to this type of notifications, such as adware that you agreed on or something you enabled, like site setting, site notification, redirects in your browser or installed toolbars, extensions or applications. 

    Regards

    Premium Security & Bitdefender Endpoint Security Tools user